Директор

Бервено Ольга Миколаївна

Анонс подій
Подій не заплановано
Публічна інформація + Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти (ст.30 Закону України "Про освіту")
СтатутСтруктура та органи управління закладуДокументи по ліцензії закладуПоложення про внутрішню систему якості освітиОсвітні програмиВіковий та кількісний склад вихованців ЦДЮТМова та форма навчанняВакантні посадиМатеріально-технічне забезпечення КЗ "Дворічанський ЦДЮТ"Досягнення вихованців КЗ "Дворічанський ЦДЮТ"Правила прийому до КЗ "Дворічанський ЦДЮТ" (витяг зі статуту КЗ "Дворічанський ЦДЮТ")Умови доступності КЗ "Дворічанський ЦДЮТ" для навчання осбі з особливими освітніми потребамиБулінгПротоколиНаказиПлани роботиНоменклатура справПравила внутрішнього розпорядкуФорма подання запитуІнструкція щодо процедури подання та розгляду запитуНаказ від 28.12.2011 №105 "Доступ до публічної інформації"Районна Програма захисту довкілля Дворічанщини на 2019-2023 рокиДержавні закупівліФінансові документиПідвищення кваліфікації педпрацівників КЗ «Дворічанський ЦДЮТ»
Навчальні програми
Пошук
Мережа гуртків | Художньо-естетичний напрям | Хореографічний (керівник Ковальова О.)
Хореографічний (керівник Ковальова О.)

Завдання програми:

Навчальні:

формувати систему знань та уявлень про сутність, види та жанри хореографічного мистецтва, особливості художньо-образної мови мистецтв;

ознайомити з різними видами хореографічного мистецтва: класичний, народно-сценічний, історико-побутовий і сучасний танець та їхньою термінологією;

навчити дітей прийомам самостійної та колективної роботи, самоконтролю та взаємоконтролю.

Розвиваючі:

розширити і збагатити художньо-естетичний та емоційно-естетичний досвід дітей;

опанувати художні вміння та навички в практичній діяльності;

розвинути хореографічні, музично-ритмічні, фізичні та творчі здібності, збагатити і ускладнити хореографічну лексику;

розвинути увагу, уяву, фантазію, спостережливість, пам’ять, волю, художньо-образне мислення;

розвинути у дітей активність і самостійність спілкування.

Виховні:

виховувати художні інтереси, смаки, духовні та морально-ціннісні орієнтири, потребу у художньо-творчій самореалізації та самовдосконаленні;

формувати загальну культуру особистості дитини, культуру поведінки та спілкування;

формувати почуття відповідальності, працьовитості, вміння працювати в колективі;

виховати здатність сприймати та інтерпретувати художні твори, висловлювати особистісне ставлення до них, аргументуючи свої думки.

Приєднані документи
Переглядів: 559
Дата публікації: 10:16 05.11.2020