Директор

Бервено Ольга Миколаївна

Анонс подій
Подій не заплановано
Публічна інформація + Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти (ст.30 Закону України "Про освіту")
СтатутСтруктура та органи управління закладуДокументи по ліцензії закладуПоложення про внутрішню систему якості освітиОсвітні програмиВіковий та кількісний склад вихованців ЦДЮТМова та форма навчанняВакантні посадиМатеріально-технічне забезпечення КЗ "Дворічанський ЦДЮТ"Досягнення вихованців КЗ "Дворічанський ЦДЮТ"Правила прийому до КЗ "Дворічанський ЦДЮТ" (витяг зі статуту КЗ "Дворічанський ЦДЮТ")Умови доступності КЗ "Дворічанський ЦДЮТ" для навчання осбі з особливими освітніми потребамиБулінгПротоколиНаказиПлани роботиНоменклатура справПравила внутрішнього розпорядкуФорма подання запитуІнструкція щодо процедури подання та розгляду запитуНаказ від 28.12.2011 №105 "Доступ до публічної інформації"Районна Програма захисту довкілля Дворічанщини на 2019-2023 рокиДержавні закупівліФінансові документиПідвищення кваліфікації педпрацівників КЗ «Дворічанський ЦДЮТ»
Навчальні програми
Пошук
Мережа гуртків | Еколого-натуралістичний напрям | Юні знавці Лікарських рослин (керівник Ручка Ю.М.)
Юні знавці Лікарських рослин (керівник Ручка Ю.М.)

Юні знавці лікарських рослин

Керівник: Ручка Юлія

ФОТО 1

 

Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:

пізнавальної – забезпечує оволодіння знаннями, що стосуються еколого- морфологічних особливостей;

практичної – сприяє оволодінню навичками роботи з визначниками, ведення фенологічних спостережень, розроблення технологічних схем вирощування лікарських рослин, набуття навичок розмноження та вирощування лікарських рослин у культурі, проведення польових дослідів, оволодіння прийомами збору лікарської рослинної сировини різних морфологічних груп, дотримання правил заготівлі, сушіння та зберігання; вміння презентувати творчі роботи засобами інформаційно- комунікаційних технологій, правильно оформляти результати власної дослідницької роботи,

творчої – забезпечує формування потреби у творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні, розвиток творчого мислення, реалізацію творчих здібностей вихованців у процесі розроблення й реалізації екологічних та дослідницьких проектів,

соціальної – забезпечує усвідомлення принципів сталого розвитку, уміння застосовувати їх на практиці; участь у збереженні та культивуванні лікарських рослин, ефективну співпрацю з іншими над реалізацією екологічних проектів, розв'язування проблем довкілля, залучаючи місцеву громаду та ширшу спільноту, застовування набутого досвіду для збереження власного здоров'я,

комунікативної – забезпечує спілкування державною (і рідною у разі відмінності) та іноземними мовами на професійні та загальнокультурні теми (в усній та писемній формі).

 

Приєднані документи
Переглядів: 528
Дата публікації: 10:01 05.11.2020