Директор

Бервено Ольга Миколаївна

Анонс подій
Подій не заплановано
Публічна інформація + Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти (ст.30 Закону України "Про освіту")
СтатутСтруктура та органи управління закладуДокументи по ліцензії закладуПоложення про внутрішню систему якості освітиОсвітні програмиВіковий та кількісний склад вихованців ЦДЮТМова та форма навчанняВакантні посадиМатеріально-технічне забезпечення КЗ "Дворічанський ЦДЮТ"Досягнення вихованців КЗ "Дворічанський ЦДЮТ"Правила прийому до КЗ "Дворічанський ЦДЮТ" (витяг зі статуту КЗ "Дворічанський ЦДЮТ")Умови доступності КЗ "Дворічанський ЦДЮТ" для навчання осбі з особливими освітніми потребамиБулінгПротоколиНаказиПлани роботиНоменклатура справПравила внутрішнього розпорядкуФорма подання запитуІнструкція щодо процедури подання та розгляду запитуНаказ від 28.12.2011 №105 "Доступ до публічної інформації"Районна Програма захисту довкілля Дворічанщини на 2019-2023 рокиДержавні закупівліФінансові документиПідвищення кваліфікації педпрацівників КЗ «Дворічанський ЦДЮТ»
Навчальні програми
Пошук
Мережа гуртків | Військово-патріотичний напрям (керівник Должанський І.А.)
Військово-патріотичний напрям (керівник Должанський І.А.)

з/п

Назва гуртка

 

 

 

кількість груп

у них  дітей

1

Юний захисник  вітчизни

1

23

Усього:

1

23

Мета програми: формування базових компетентостей особистості засобами стрілецького спорту та військової справи.

Основні завдання роботи полягають у формуванні таких компетентностей:

пізнавальної, спрямованої на опанування вихованцями знаннями з історії виникнення й розвитку зброярства;

практичної, спрямованої на практичне введення вихованців у світ військового мистецтва через залучення до конкретного виду діяльності; початкову допрофесійну підготовку, формування практичних умінь і навичок практичної діяльності;

творчої, спрямованої на формування стійкого інтересу до занять стрілецьким мистецтвом, потреби у самореалізації та духовному самовдосконаленні; розвиток творчих здібностей та умінь, системного та логічного мислення, здатності проявляти творчу ініціативу, а також на здобуття, підвищення й збагачення у вихованців досвіду власної діяльності, здатності генерувати ідеї, висувати гіпотези, розвивати асоціативне мислення, здатності бачити протиріччя та фантазувати, переносити знання та вміння у нові ситуації, формувати незалежність суджень, критичного мислення;

комунікативної, спрямованої на досягнення високого рівня освіченості й вихованості, відповідальності й чесності; формування ціннісного ставлення до себе та інших; виховання працелюбства, розвиток уміння самостійного пошуку вирішення проблем, здатності застосовувати у конкретному спілкуванні знання мови, навички роботи у групі;

соціальної, спрямованої на розвиток у вихованців моральних і духовних якостей особистості, громадської позиції, здатності до самореалізації та самоорганізації; формування доброзичливості, толерантності, професійного самовизначення, поваги до людського життя як найвищої цінності, громадянської поведінки, патріотизму, мовної культури.

 

Приєднані документи
Переглядів: 770
Дата публікації: 11:21 18.03.2020